Chillen in Antwerpen

Op de eerste zondag van de maand zijn alle winkels (of bijna alle winkels) in Antwerpen OPENNNN! Als een werkmens, heb ik helemaa...



Op de eerste zondag van de maand zijn alle winkels (of bijna alle winkels) in Antwerpen OPENNNN!

Als een werkmens, heb ik helemaal geen tijd om in weekdagen te winkelen. (ik heb amper tijd om boodschappen te doen) Dan heb ik enkel tijd op zaterdag als ik wat kleren of schoenen wil kopen. Zaterdag heb ik dan ook van alles gepland zoals gaan sporten, poetsen, enz.
Dus nog een extra dag om te gaan winkelen is echt suuuper voor mij ;D


Om te lunchen, zoeken we altijd plaats ergens aan Meir, zodat we snel kunnen gaan winkelen. ;)

Na het zoeken, heb ik er een gevonden, namelijk Lunchbox. Een vrij bekende etensplaats. Ik heb er wel vaak van gehoord maar er nooit geweest.

Zoals altijd, hebben we gereserveerd voor 4 personen. 
Toen we binnen waren, moesten we vrij lang blijven staan totdat een ober bij ons kwam.

Wij ' We hebben gereserveerd voor 4 personen :) '

En normaal vragen ze altijd 'Op welke naam?' 
Maar deze was anders. Eerst rolde hij zijn ogen, dan zuchtte hij zachtjes en vroeg

'Binnen of buiten'


Ehmmmmmmmm
Waarom hebben we eigenlijk de moeite gedaan om te reserveren??
blijkbaar hebben we dan tijd verspild om te reserveren HAHAHAHA YAYYYY

Kon hij tenminste niet de moeite doen alsof hij de reservatie checkt..?

Uiteindelijk hebben we toch beslist om binnen te zitten omdat het toch frisjes was (er waren dekens aanwezig aan de terras) en iedereen buiten wou zitten.

Voor eten heb ik een Mega lamsburger gekozen en een Pink lemonade. Als ik ergens een Homemade Icetea zie, dan probeer ik die altijd. Er waren verschillende soorten Homemade Icetea. Zowel de gewone Homemade Icetea als Pink Lemonade was te slap van smaak. Het was meer bruiswater met wat aroma. Ik had er een vollere smaak van verwacht.

De smoothie was wel oke maar te klein vergeleken met de prijs (5euro voor een glas)

Zoals je in de foto kan zien, hadden we nog geen drank gekregen hoewel we ons eten al hadden. Een andere ober bracht onze dranken en excuseerde zich. (heel vriendelijk)

Dus de kale ober met rare bril met hollands accent, is te vermijden. (hij was wel iets vriendelijker tegen een groep waalse meisjes) Eten en sfeer was goed. Enkel die ober moest weg.







De burgers waren echt heel groot. De kip was aan iets droge kant. De lamsburger was wel goed hoewel ik vreesde voor de sterke geur/smaak.

Bij deze burgers zijn sla en frietjes al inbegrepen (hoewel op het menukaart stond dat jacket potato inbegrepen was, mochten we kiezen of we de jacket potatoes wilden of frietjes)

Voor de niet all-in burgers, mag je kiezen welk vlees (runds, lams, kip of veggie) en welke side (jacket potatoes, frietjes of sla). Voor de sides moet je wel bijbetalen. 


Lunch box
Nieuwstad 8, 2000 Antwerpen 


Daarna gingen we drinken. Op zondag sluiten heel veel cafe's heb ik gemerkt :'( 
Gelukkig had ik 4square 8D

Binnen 2 minuten wandelen, waren we bij Nellie's Coffeebar:
Oude Vaartplaats 35, 2000 Antwerpen


Een rustige cafe, modern maar niet te hipster. Van buitenaf is het wel klein en moeilijk om te vinden. Het is wel vrij ruim van binnen en simpel ingericht.
Een ruime keuze aan milkshakes! (normaal zijn er banaan, aarbei en vanille)
Hier hebben ze onder andere M&M, Malteser, Oreo, chocolate chip cookies milkshakes. Maar ook gewoon banaan en vanille.





Jij moet wel zelf gaan bestellen aan de bar. Maar ze komen wel brengen.




Milkshakes waren echt super lekker. Een volle smaak. Hier kan je ook luchtige hapjes verkrijgen zoals sandwiches (of boterhammen :p) Ik denk dat ik hier vaker ga komen. 
Niet te druk. Jij kan rustig je werk doen (of lezen) met heerlijke milkshakes! 




AH. De nieuwe winkel in Antwerpen. Uniqlo.
Ik ben er helaas niet binnen geweest (ik kon niet binnen) Er waren rijen mensen om binnen te gaan. Ik ben ook niet gaan winkelen. Er waren gewoon TEVEEL mensen. Gewoon TEVEEL. Het deed me denken aan solden zelfs.


Q. Wat is de beste manier voor u om te winkelen? 


A. ONLINE!!!!




Q. Waar?

A. THUIS!!!! ALLLEEEEEN!! 





Yup. Deze zondag was wel geslaagd. Koopzondag of niet, lekker eten en drinken en thuis online shoppen op mijn gemak!


You Might Also Like

0 reacties

Flickr Images